Прес-служба Чорноморця розкрила, як чудернацька презентація новачка вплинула на популярність в соцмережах
Керівник прес-служби Чорноморця Денис Цикановський пригадав, як кумедна презентація шведського новачка Дугласа Бергквіста посприяла зростанню популярності у соцмережах.
"Про те, що в клубі буде шведський захисник Дуглас Бергквіст, ми дізналися о 9-й вечора 10 січня. Ми вирішили представити його публіці негайно, і протягом години намалювали ті самі чорно-сині смужки поверх його колишньої футболки. Володимир Генінсон у чаті підтвердив, і публікація полетіла.
"Заявка на успіх для будь-якого коментатора": Чорноморець з гумором презентував вже третього новачка
Вранці мені стало зрозуміло, що сталося щось незвичне. Спортивні паблики вирували від обговорення нашої презентації. Клубний телеграм-канал до цього розвивався не дуже інтенсивно, в ньому було всього 128 підписників. На ранок 11 січня їх уже було близько 1 300, удесятеро більше. Потім за три тижні він піднявся ще вдвічі – до 2600 користувачів. Здається, ми вже четверті в УПЛ. Непоганий результат для зимового міжсезоння", – поділився Цикановський у інтерв'ю Tribuna.
Нагадаємо, презентація Бергквіста прес-службою Чорноморця стала справжнім мемом. На світлину зі шведським гравцем нанесли чорно-сині смужки з написом "Чорноморець" – клуб просто не мав традиційного фото новачка у футболці одеситів.
показати приховати