Рух запропонував компроміс у створенні єдиного телепулу УПЛ – безкоштовна OTT-платформа має об'єднати всі клуби
Львів'яни готові допомогти створити УПЛ-ТБ.
"ФК Рух офіційно заявляє, що ніколи не був опонентом створення повноцінного єдиного телепулу. Ми чітко усвідомлюємо, що об’єднання усіх прав клубів УПЛ і централізований їх продаж – єдиний шлях до створення якісного продукту і збільшення доходів клубів. Переконані, що нині клуби мають усі важелі, аби український футбол став на рейки комерційно привабливого. Але цілком усвідомлюємо, що для цього потрібно діяти самим, а не розраховувати на якісь сторонні чи потойбічні сили.
Динамо та інші клуби-бунтарі отримали транслятора – офіційна заява медіагрупи "1+1"
У ЗМІ неодноразово маніпулювали щодо позиції нашого клубу, мовляв, Рух – противник телевізійного пулу та намагається його зірвати. Запевняємо, це абсолютно не відповідає дійсності. Рух завжди стояв на позиції створення єдиного телепулу. Об’єднання всіх виключних прав клубів УПЛ в одне ціле – без сумнівів, єдиний правильний шлях, яким повинні йти усі клуби без виключення. Лише в тому випадку, коли усі права усіх клубів УПЛ будуть об’єднані і буде створено якісний цілісний продукт, усі ми зуміємо заробляти ті кошти, на які очікуємо. Припускаємо, що це щонайменше 1 млн доларів кожному клубу УПЛ на рік.
Першим надзвичайно важливим кроком повинно стати народження УПЛ-ТБ. Це компанія, акціонерами якої в рівних частках будуть усі клуби елітного дивізіону. Її першочергове завдання – створення якісного продукту під назвою українська Прем’єр-ліга, забезпечення повноцінного продакшну матчів чемпіонату, виготовлення конкурентного футбольного контенту та максимально успішне просування його на ринку. В майбутньому це дозволить продавати продукт за ті кошти, на які очікують клуби УПЛ. УПЛ-ТБ – це підприємство, яке займається виробництвом якісного комерційно привабливого медіа-продукту для якнайширшої аудиторії. Для цього пропонуємо створити власну ОТТ-платформу відкритого типу, яка буде доступною для вболівальників і впродовж трьох сезонів безкоштовною. Таку ОТТ-платформу можна запустити хоч завтра. Для просування і доступності продукту необхідно буде використовувати й інші майданчики: соціальні медіа, інтернет-платформи, YouTube тощо.
Отримати менше ста тисяч доларів на рік за продаж своїх прав – не є вершиною мрій для клубів УПЛ, адже це мізерні кошти у розрізі видатків на діяльність та функціонування клубу. Саме тому одразу кілька клубів УПЛ не погоджуються на пропозицію компанії Setanta, адже вважають її вкрай заниженою і несправедливою. Каменем спотикання є також той факт, що продавши права компанії Setanta, ми фактично повністю заводимо український чемпіонат в сегмент платного телебачення. Розуміємо і поділяємо резони керівників київського Динамо, найбільш місткого з точки зору вболівальницької аудиторії клубу в Україні. Прибравши матчі Динамо із загального доступу, як клуб, так і чемпіонат ризикують втратити значну частину лояльної футбольної публіки", – йдеться у заяві.
Повний текст офіційної позиції Руха можна прочитати за посиланням.
показати приховати