Барселона офіційно затвердила спонсорський контракт зі Spotify – майже півмільярда прибутку і нова назва Камп Ноу
Каталонський клуб ратифікував угоду зі шведським гігантом, яка принесе "синьо-гранатовим" серйозні надходження до бюджету.
Сьогодні, 3 квітня, відбулося засідання Асамблеї делегатів Барселони. Одним із питань порядку денного було затвердження раніше підписаного спонсорського контракту зі Spotify. Це було успішно зроблено – 85% присутніх (625 голосів "за") підтримали укладення угоди, повідомляє офіційний сайт Барселони.
Мессі не збирається повертатися в Барселону – гучна заява Лапорти стала останньою краплею
Відповідно, у новому сезоні логотип Spotify буде розміщений на ігровій формі "блаугранас". Цей пункт контракту набирає чинності 1 липня та буде розрахований на 4 сезони для офіційних матчевих футболок, і на 3 сезони – для тренувальної форми. За це Барса отримає 255 млн євро.
Також компанія-власник музичного стрімінгового сервісу отримує право на перейменування Камп Ноу – наступні 12 років арена носитиме назву Spotify Camp Nou. Загальна сума, яку отримає клуб за весь період співпраці, складає 435 млн євро.
показати приховати