"Арена Львів" не мала відношення до спекуляцій навколо матчу Україна - Словенія, - Ринський
Директор стадіону "Арена Львів" Денис Ринський під час підбиття підсумків 2015 року прокоментував скандальну ситуацію, що виникла напередодні матчу плей-офф до Євро-2016 між збірними України та Словенії.
"За вимогами УФІ як організатора матчу при купівлі квитків ми повинні були вимагати паспорт, щоб була база клієнтів. Але враховуючи, що був величезний ажіотаж, ми від цього відмовились, бо це було нереально. Відповідно бази ми не маємо. Ми не зберігали анкет, оскільки їх заповнення суттєво би збільшило час. Це було лише наше побажання, а не ініціатива.
Чому лише 7 годин продавали? Я не погоджуюсь, що нереально продати 6 тисяч квитків за 7 годин. Ми віддавали не більше 4 квитків в одні руки, плюс була ще проблема перетворення електронних квитків на паперові, це також займає час. Хочу подякувати "Шахтарю", який віддав нам 4 каси за день до поєдинку з "Мальме" в Лізі чемпіонів.
Нам дали на реалізацію лише 6 353 квитки, трохи пізніше ще 840 додаткових, а це менше, ніж 20%. Чому ж тоді не задається питання: "Де решта 80% квитків?" Зазначу, що ми хотіли продати квитки, ми хотіли заробити комісію. "Арена Львів" зі свого боку не мала жодного відношення до всіх тих спекуляцій, ми виходили лише з тієї малої кількості квитків", - зазначив Ринський.
Нагадаємо, напередодні матчу плей-офф до Євро-2016 між збірними України та Словенії у Львові виник ажіотаж щодо квитків, через проблеми з реалізацією яких згодом фани перекрили дорогу.
Згодом проти керівництва євростадіону почали розслідування щодо продажу квитків на цей поєдинок.
Ринський: Каси "Арени Львів" не працювали через "Шахтар", а квитки не дали ФФУ і УФІ
Директор "Арени Львів": Квитків на матч Україна - Словенія в касах стадіону більше не буде
показати приховати