Як замбійський арбітр зганьбився на увесь світ, не вилучивши Рамоса у фіналі клубного чемпіонату світу

18 грудня 2016 8850 Читать на русском
Як замбійський арбітр зганьбився на увесь світ, не вилучивши Рамоса у фіналі клубного чемпіонату світу
Жанні Сіказве / getty images

Замбійський арбітр Жанні Сіказве став протагоністом скандального епізоду у фіналі клубного чемпіонату світу.

За рахунку 2:2 Сіказве був зобов'язаний вилучити з поля Серхіо Рамоса, який маючи у своєму активі жовту картку, зірвав контратаку "Касіми".

Зафіксувавши порушення правил, замбійський рефері уже збирався витягнути з кишені гірчичник, однак, зрозумівши, що це означатиме вилучення для Рамоса, арбітр змінив свою думку.

У підсумку "Реал" вирвав перемогу в додатковий час.

Підписуйтесь на push-повідомлення від "Футбол 24", щоб першими дізнаватися про найважливіші футбольні новини та/або події в центральних матчах українського і світового футболу

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
11
год
:
28
хв
Гранада
21:00
Севілья
Вгадай результат матчу
Залиште відгук