Прем'єр-ліга хоче вивести УПЛ-ТБ на міжнародний ринок – функціонери знайшли ґрунт до збільшення прибутків від трансляцій
Прем'єр-ліга серйозно зайнялась питанням створення власного телеканалу.
У середу в Києві відбулося засідання робочої групи зі створення телебачення УПЛ. Мета клубів і УПЛ – збільшення ціни на трансляції матчів за рахунок створення конкуренції для каналів, які вже ведуть трансляції. Продавати український футбол збираються і за кордон, зокрема – багатомільйонній діаспорі.
УПЛ запланувала запуск повноцінного телеканалу
"Мова йде про те, щоб спочатку створити телеканал, потім паралельно платформу. І вже, коли буде ця платформа, вона може стати мультиспортивною. Я не бачу ніяких проблем, щоб в Україні щось заважало згодом створити саме спортивну платформу", – зазначив у коментарі Shakhtar News учасник зустрічі Олександр Глущенко.
До слова, робоча група через тиждень збереться знову, а першого жовтня відбудеться широке засідання щодо УПЛ-ТБ.
показати приховати