Фанати Хорватії затролили воротаря Канади банером, пригадавши втечу сербських сепаратистів у 1995 році
У глузуванні над воротарем збірної Канади Міланом Боряном взяв участь банер американської компанії з виробництва техніки.
Під час матчу 2-го туру групового етапу ЧС-2022 між Хорватією та Канадою (4:1) уболівальники "картатих" вивісили банер, який образив воротаря канадської збірної Мілана Боряна. Про це повідомляє журналіст Сем Стріт.
На банері було зображено логотип американської компанії з виробництва сільськогосподарської, будівельної та лісозаготівельної техніки John Deere, слоган якої звучить так: "Ніщо не біжить так, як Дір". При цьому слово "Deere" (прізвище засновника) натякає на оленя (a deer), який зображений на логотипі компанії.
Вболівальники "картатих" написали на банері "Книн-95" і замість напису "Deere" помістили прізвище Боряна. Вийшла наступна фраза: "Книн-95. Ніщо так не бігає, як Борян".
Книн – рідне місто воротаря, а сам банер є посиланням на переможну для хорватів операцію "Буря" проти сепаратистів у 1995 році, в результаті якої маленький Мілан Борян, як і більшість сербів з Хорватії, були змушені залишити свої будинки.
Хорватія розгромила Канаду завдяки перфомансу Перішіча та Крамаріча, вибивши "кленових" з ЧС-2022
показати приховати