Від ватиканського диму до FІFA-17. Як клуби оригінально оголошують про трансфери нових футболістів
Європейські клуби вигадують щоразу нові "фішки", аби привернути увагу до трансферу футболіста чи призначення нового головного тренера.
Намагаючись бути креативними, клуби почали знімати різноманітні відеоролики, де часто головними героями стають самі футболісти-новачки.
Для прикладу, Ліверпуль показав у твіттері незнайомця, який на смартфоні переглядає твіти про можливий переїзд Мохамеда Салаха на "Енфілд", а в підсумку виявляється, що це сам єгиптянин, вже одягнений у футболку мерсисайдського клубу.
— Liverpool FC (@LFC) 22 червня 2017 р.
| Ready for another signing? Well, here you go... pic.twitter.com/IDsIPV7I1S
— Everton (@Everton) 15 червня 2017 р.
| It's that time again... pic.twitter.com/DlrGSc2MJW
— Everton (@Everton) 3 липня 2017 р.
— Aston Villa FC (@AVFCOfficial) 3 липня 2017 р.
️... ️#ASRoma pic.twitter.com/mjgBrwduHV
— AS Roma (@OfficialASRoma) 30 червня 2017 р.
— Crystal Palace F.C. (@CPFC) 26 червня 2017 р.
... #WBA pic.twitter.com/zVmXeEYMmf
— West Bromwich Albion (@WBA) 2 липня 2017 р.
показати приховати
Вам може бути цікавим:
Реал хоче купити лідера Байєра – "вершкові" розглядають гравця як заміну Кроосу
9 травня 07:30
1912
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter