Несенюк: Навіщо клуби УПЛ витрачають гроші на підготовку стадіонів, якщо на них все одно ніхто не ходить?
Директор департаменту роботи зі ЗМІ ФК Динамо Микола Несенюк прокоментував ситуацію з відвідуваністю матчів УПЛ взимку.
Микола Несенюк в інтерв'ю gazeta.ua розкритикував діяльність УПЛ та прокоментував відвідуваність матчів чемпіонату взимку.
"Із середини лютого учасники чемпіонату України з футболу, який проводить українська Прем'єр-ліга", бігають засніженими футбольними полями за практично повної відсутності глядачів. Людині, не посвяченій у тонкощі вітчизняного футбольного господарства, хочеться запитати: навіщо? Навіщо футбольні команди їздять туди-сюди, витрачаючи чималі кошти на підготовку стадіонів, на які взимку та ранньої весни все одно майже ніхто не ходить?
Наскільки комфортно ходити на матчі УПЛ: стадіон Динамо ім. Валерія Лобановського (ФК Олімпік)
Я не прихильник довільних вигадок. Тому просто відкрив регламент поточного чемпіонату України з футболу. І дізнався, що мета проведення цього турніру – визначення чемпіонів і призерів. Дуже цікаво. Але виникає запитання – навіщо заради цього тримати цілу Прем'єр-лігу", коли для заявленої мети достатньо скласти календар чемпіонату, що займає на комп'ютері не більш як 10 хвилин? Чим ще займається Прем'єр ліга решту часу – тобто 364 з половиною дня на рік?
"І на це запитання є відповідь у регламенті. Там написано, що завданням чемпіонату, окрім власне проведення футбольних матчів, є ще й забезпечення умов для формування брендів "Титульний спонсор – чемпіонат України з футболу" та "Титульний спонсор – суперкубок України з футболу". Тобто наші футбольні професіонали не просто ганяють м'яча на порожніх стадіонах, а формують бренди. Так би одразу і сказали. І всі зрозуміли би після цього – чому змагання української Прем'єр-ліги" так відрізняються від гри у футбол, яку в усьому світі дивляться мільярди глядачів, і на якій заробляють шалені гроші.
Я так розумію, що із формуванням брендів у нашої Прем'єр-ліги в останні 10 років, які ця ліга існує, якось не складається. Не біда. Цього тижня до нас привезуть зі Швейцарії фахівця на прізвище Грімм. Він стане новим керівником Прем'єр-ліги. Після цього справи із формуванням брендів мають піти краще.
Запитаєте, а як же футбол? Видовище, яке має збирати повні стадіони, приносити задоволення глядачам і гроші командам? Не ставте більше таких запитань. Читайте регламент. Там про це нічого не сказано. Винятково про формування брендів", – сказав Несенюк.
показати приховати