Бекхем використав трек ДахаБрахи для реклами свого бренду
Український гурт долучився до промоції нової марки під назвою House 99.
Найстильніший представник світу футболу Девід Бекхем сьогодні запустив рекламну кампанію свого нового бренду – House 99, повідомляє MR Magazine.
У відеорекламі нової марки використано пісню українського гурту ДахаБраха Sho Z-Pod Duba, яка вже раніше була саундтреком до популярного серіалу "Фарго" та перебуває в ротації на американських радіостанціях.
Бекхем представив ексклюзивні бутси Predator Precision від Adidas
Чоловічий бренд House 99 спеціалізуватиметься на продукції для догляду за собою та грумінгу. Усю товарну лінію створив сам Бекхем у кооперації із L'Oreal Luxe. Продаж нових товарів від Бекса стартує 1 лютого. Цікаво, що Девід Бекхем став не тільки ідейним натхненником нового бренду, а і його обличчям.
показати приховати