АПЛ втратить титульного спонсора і прибере з емблеми легендарного лева
Керівництво англійської Прем'єр-ліги в січні вибере креативне агентство для створення нового логотипу.
За контрактом, який закінчується після сезону-2015/16, фінансовий конгломерат Barclay's виплачував АПЛ щорічно по 53,4 мільйони євро.
Але після того, як телеканали Sky і BT Sport виклали Прем'єр-лізі величезні гроші за показ матчів (у загальному більше 7 мільярдів євро), власники Barclay's розумно побоюються, що АПЛ зажадає значного збільшення спонсорських коштів при укладанні нового договору.
Тому Barclay's відмовилися від ідеї продовжувати контракт з АПЛ, і в сезоні-2016/17 звичного титульного спонсора у найбагатшого чемпіонату в світі не буде.
У силу цього керівництво Прем'єр-ліги в січні вибере креативне агентство для створення нового логотипу, яке не асоціюється у вболівальників з Barclay's. Лев, що символізував АПЛ в останні роки, зникне з герба, повідомляє Daily Mail.
Читайте також:
"Ман Сіті" офіційно представив нову емблему - як вони мінялись за 85 років (ФОТО)
показати приховати