В кінці тижня проведемо велику акцію, в якій візьме участь вся громадськість, - Генінсон
На зустрічі з представниками преси президент УПЛ Володимир Генінсон відповів на питання журналістів і розповів про майбутні нововведення у Прем'єр-лізі.
Сьогодні у київському спортивно-інформаційному центрі «Parimatch.ua» имнула зустріч преси з президентом української Прем'єр-ліги Володимиром Генінсоном. На зустрічі також був присутній директор із зв'язків з громадськістю ТОВ "Парі Матч" Володимир Місюра. "Футбол 24" пропонує ознайомитися з основними тезами Володимира Генінсона із зустрічі з журналістами.
Про кадрові питання
- Ми залучали рекрутингове агенство, яке закінчує адаптацію нашого персоналу. Мова йде не про підбір персоналу, а про перестановки всередині системи з вже наявним персоналом. Також ми залучимо двох топ-менеджерів, які будуть займатися маркетингом, а також продажами і розвитком бренду Прем'єр-ліги.
Про створення робочої групи для переговорів з телетрансляторами
- Буде створена робоча група із представників усіх клубів. У неї будуть входити маркетологи клубів. Ми вже спілкувалися з двома клубами, які готові виділити групу своїх людей. Я поговорю з іншими клубами, щоб вони теж направили своїх людей, і ми вступимо в переговори з телетрансляторами, щоб підняти суму зі 102-х мільйонів наверх. Все, що буде більше - це вже плюс нашої команди, яка проведе переговори з телетрансляторами.
Про ребрендинг Прем'єр-ліги
- Можу офіційно сказати, що буде проведено ребрендинг Прем'єр-ліги, змінено сайт. У ньому буде не тільки більше ігор і статистики, він буде цікавіший, на нього хотітиметься зайти і перебувати там.
Про переговори з телетрансляторами і власниками клубів
- З усіма власниками клубів я ще не встиг зустрітися. На даний момент немає жодного власника, який сказав, що не передасть права. Зараз йде переговорний процес, за скільки ці права будуть передані Прем'єр-лізі, і що Прем'єр-ліга може надати у зворотному напрямку. У мене завтра вдень буде ще одна зустріч з двома телетрансляторами, на якій ми будемо прописувати графік, як ми рухаємося далі.
Про зловживання ексклюзивними правами на відеоконтент
- Я постараюся зробити так, щоб у відеоконтенті, який буде завантажуватися на наш новий сайт, були хайлайти, щоб до них був доступ у всіх.
Про залучення глядачів на стадіони
- Залучення відбуватиметься завдяки видовищності і інфраструктурі. Чим більше розвинена інфраструктура, тим більша безпека на стадіоні, чим більша безпека - тим більше це привабить не тільки молодь, а й дозволить створити дитячі, юнацькі, студентські сектори, сімейні. Батько зможе прийти на такий сектор з маленькою дитиною і прищепити йому любов до футболу з дитинства.
Про відхід з посади голови атестаційного комітету ФФУ
- Я більше не очолюю атестаційний комітет ФФУ. Член виконкому ФФУ не має права, за регламентом УЄФА, очолювати атестаційний комітет і входити, як виконавча влада, до складу комітету з атестування та ліцензування клубів.
Про те, чи реально зібрати в Прем'єр-лізі 12 команд
- У нас є 5 клубів з Першої ліги, які готові зайти в Прем'єр-лігу. Якщо все буде нормально, то ми в середині квітня побачимо повністю фінансову документацію кожного клубу з Першої ліги. Я думаю, що ми можемо підняти в Прем'єр-лігу цілих 5 команд, тому не бачу ніяких проблем зібрати 12 команд.
Про календар ігор, оновленні Суперкубки і маркетингову акцію Прем'єр-ліги
- Календар ми плануємо вже зараз заздалегідь затвердити на два, а то і на три роки. Відносно Суперкубка, буде багато нововведень, про які ми повідомимо протягом півтора місяця. Ми доопрацюємо це і виведемо в пресу, на розгляд громадськості. Більше того, в кінці тижня буде запущено новий маркетинговий хід, пов'язаний з Прем'єр-лігою, в якому братимуть участь журналісти, громадськість, юнаки, діти, студенти. Це буде велика акція по залученню людей в спортивне життя.
Олександр Москаленко, "Футбол 24"
показати приховати