Штучний інтелект для реального світу від Parimatch
Зв'язок зі спортом – це те, що в крові. Те, чого не можна відняти – можна тільки підтримати, розвинути і підсилити новими технологіями.
Почнемо з присутності тут і зараз, з вірних супутників і надійних помічників майбутнього – з голограм.
"Ми довго готувалися, тримали інтригу і нарешті запустили контентний проект від Parimatch для активних, мобільних, користувачів, які завжди шукають нові знання і максимальний комфорт. Створили новий штучний розум і назвали його "ПаріМАЧО". Це перший персональний голосовий асистент в світі спорту, який підготували глядачеві команди маркетингового агентства DC і творчої студії "Квартал 95".
"Цього інтерактивного помічника ви не знайдете ні в одному каталозі мобільних додатків, зате він є в нашому новому сіткомі", – розкривають інтригу творці концепції.
Тизер "ПаріМАЧО"
У чому його сила? "ПаріМАЧО" додає спортивного драйву, гумору і технологій в кожен будинок. Віртуальний персонаж просто і чемно відповідає на будь-який запит про спорт, продовжуючи при цьому самовдосконалюватися. У чому його особливість? Він зближує і розширює можливості. Спрощує життя споживачів на кожному етапі взаємодії і, завдяки своїм обсягам, легко масштабується на повний цикл життя бренду найближчого року. Адже життєві історії, як і спортивний інтерес, – це невичерпне плідне джерело.
Новий широкомасштабний проект маркетингового агентства DC запущений в ефір. Лінійка раніше реалізованих резонансних робіт для Parimatch, остання з яких "Ігри видів спорту", переходить в новий формат розвитку і зв'язку зі спортом, зв'язку на рівні інтуїтивного і інтелектуального почуття споживача.
Ілля Курочкін, маркетинг-директор Parimatch: "Ми не стоїмо на місці, а впевнено виривається вперед, щоб разом відкривати нові smart-можливості і втілювати smart-рішення. Одним з таких став наступний етап розвитку Parimatch – створення унікального персоналізованого світу, який на 360 градусів занурює користувача в нову зручну реальність. Це об'ємний проект, який є тільки першим етапом на шляху максимальної інтеграції бренду в життя його споживачів. І кожен наступний етап даного проекту готується бути приємним подивом для глядача. Слідкуйте за процесом!"
Перші серії "ПаріМАЧО"
Довідка про ТМ Parimatch:
ТМ Parimatch була заснована в Києві в 1995 році. Більше 20 років компанія активно займається підтримкою українського спорту, розвиваючи і надаючи організаційну і фінансову допомогу масовим спортивним заходам, а також сприяє кар'єрі талановитих українських спортсменів.
В Україні холдинг займається виключно меценатськими і соціальними спортивними проектами, формує культуру спортивної підтримки улюблених спортсменів серед уболівальників.
Довідка про Digital Choo
Digital Choo – міжнародна маркетингова агенція повного циклу. Основною спеціалізацією DС є представлення інтересів компаній на ринках СНД, Європи, Азії, Африки.
У пул клієнтів входять бренди Parimatch, PokerMatch, Binomo, Eat Easy, Privat Casino, YourBet і інші.
показати приховати