УКР РУС

SaSHo. Олександр Шовковський знявся в рекламній кампанії ювелірного бренду

31 серпня 2016 Читать на русском

Голкіпер київського "Динамо" відкрився з нового боку. Олександр Шовковський став обличчям рекламної кампанії ювелірного бренду під назвою SaSHo.

Нещодавно у соціальній мережі Facebook з'явилася сторінка ювелірного бренду SaSHo. Логотип виглядає наступним чином.

Назва бренду SaSHo натякає (при тому не дуже й тонко) на те, що легенда українського воротарського цеху має до нього безпосереднє відношення.

Представник бренду у Facebook відповів "Футбол 24" про те, який стосунок до SaSHo має Шовковський: голкіпер "Динамо" знявся в рекламній кaмпанії бренду. Про інші подробиці, включно із тим, хто є засновником і власником бренду, дізнатися не вдалося, але нам повідомили, що про це буде сказано на офіційній презентації.

Варто зазначити, що сама сторінка SaSHo і прикраси мають стиль, дуже схожий із тим, якого дотримується сам гравець "Динамо". А публікації, які розміщуються на сторінці разом із фото ювелірних виробів, сповнені філософського змісту.

Офіційної презентації бренду ще не відбулося, але клієнт серед футболістів у SaSHo вже з'явився. У коментарях під публікацією сторінки кулоном активно цікавився Роман Зозуля. Така прикраса (разом із ланцюжком) оцінюється в 18 443 грн.

Стиль SaSHo орієнтований переважно на чоловічу аудиторію, проте бренд може зацікавити своїми прикрасами і жінок. Цікаво, що в описі сторінки SaSHo в Facebook назва бренду вказується як SaSHo&M. Літера "М", швидше за все, означає участь також і нинішньої супутниці Олександра Шовковського, Марини Кутєпової. Схоже на те, що вона також є рекламним обличчям бренду, але для жіночої колекції прикрас.

В будь-якому разі, скоро дізнаємось про цікавий проект SaSHo більше, після офіційної презентації, яка зможе відповісти на питання щодо реальної ролі Олександра Шовковського в бренді.