УЄФА провів ребрендинг Ліги чемпіонів. Бренд набув нового, більш яскравого вигляду.
Нова концепція візуально виражає перероблене позиціонування бренду Ліги чемпіонів УЄФА. Вона зміцнює базові цінності бренду, якими славиться турнір, і водночас підкреслює провідну роль турніру у футболі, інформує офіційний сайт УЄФА.
УЄФА визначив призові на Лігу чемпіонів 2018/19
Центральне місце в новій візуальній концепції бренду займають з'єднані зірки, взяті із "зоряного м'яча" з логотипу Ліги чемпіонів УЄФА. Концепція передає культові приклади демонстрації видатної техніки і таланту.
УЄФА переглядає брендинг турнірів кожні три роки – перед стартом чергового трирічного комерційного циклу реалізації телевізійних і спонсорських прав. У порівнянні з попередніми оновленнями, новий дизайн робить широкий крок вперед.