УКР РУС

Прем'єр-ліга і "Парі-Матч". Скільки грошей клуби УПЛ отримають від титульного спонсора

18 грудня 2015 Читать на русском

Генеральний директор Прем'єр-ліги Петро Іванов в інтерв'ю "Футбол 24" пояснив, у чому хибність думки щодо виплат клубам, озвучив суму, яку клуби вже отримали і розповів, що буде з подальшими виплатами клубам української Прем'єр-ліги від титульного спонсора.

Виплати клубам

- Це не спонсорські гроші, які дають без усіляких зобов'язань. Наш партнер в особі титульного спонсора "Парі-Матч" готовий інвестувати певну суму грошей за виконання клубами певних зобов'язань перед ним. Це не спонсорські гроші, а гроші, які дає партнер на виконання клубами низки зобов'язань. Якщо клуб не виконує зобов'язання, то й грошей він не отримує. Якщо він не виконує зобов'язання, передбачені регламентом, то до нього застосовуються дисциплінарні санкції та інші. А є клуби, які погодилися на виконання зобов'язань перед титульним спонсором, їх влаштувала запропонована сума. Хочу сказати, що ця сума в кілька разів більша від комерційної вартості цього продукту у клубів на сайтах.

Зобов'язання клубів перед титульним спонсором

- Представлення центрального банера з назвою титульного спонсора - це регламентна норма. Шеврон титульного спонсора на плечі форми футболістів - регламентна норма. Ще з регламентних норм - задня стійка титульного спонсора. З комерційного продукту - це обов'язкова присутність 6-ти банерів на стадіонах.

Різниця у виплатах для різних клубів

- У кожного клубу є своя комерційна вартість, яка складається з декількох чинників: рейтинг клубу, імідж клубу (титули, участь в єврокубках), стадіон, відвідуваність матчів. Вартість одного банера на НСК "Олімпійському" не може бути порівняна з вартістю того ж банера на стадіоні ім. Баннікова, при всій повазі до цього стадіону. Є топ-клуби, на які приходять глядачі. І спонсорам, і телеканалам цікаві матчі за участю топ-клубів. Звідси і формується вартість продукту. Для того, щоб нам вийти на ринок, потрібно було дізнатися вартість кожного клубу, ми запросили цю інформацію. Ми відштовхувалися від цієї суми, щоб дати можливість клубам заробити. А щоб клуби могли ще більше заробити, ми ще провели додаткові переговори з "Парі-Матч", близько 7-ми місяців, і підняли цю вартість титульного уявлення практично в 2 рази. Деякі клуби й самі намагалися виходити на "Парі-Матч", але не змогли домовитися. Ми дозволили клубам заробити, крім комерційної вартості, ще й більше від неї.

Рішення зборів учасників Прем'єр-ліги з приводу виплат

- Рішення було наступне. Прийшли до висновку, що всі клуби виконують зобов'язання перед титульним спонсором. За підсумками чемпіонату будуть загальні збори, на якому ми відзвітуємо про отриману остаточну суму грошей, і ця сума буде розподілятися в рівних частинах між усіма учасниками Прем'єр-ліги. На сьогодні клубам, з якими був підписаний контракт, ми виплатили близько 7-ми мільйонів гривень із 20 мільйонів 300 тисяч. 

Олександр Москаленко, "Футбол 24"