Професіональна футбольна ліга України для своїх клубів провела семінар зі стратегічного маркетингу спортивних організацій
На семінар з’їхалося більше півсотні учасників із різних клубів України, представники ЗМІ, він зацікавив навіть футбольних тренерів, серед яких були наставник "Оболоні-Бровар" Сергій Солдатов, Заслужений тренер України Анатолій Бузник, екс-гравець національної збірної, директор "Нафтовика-Укнафти" Андрій Полунін та інші поважні особи.
На заході з доповідями виступали член виконкому ФФУ Артем Франков (тема: "Монетизація вражень: генерація новин та антикризовий PR"), президент ПФЛ Сергій Макаров (інформація щодо стратегічного планування діяльності Ліги та стратегія розвитку ПФЛ до 2020 року, де довгостроковий план розвитку передбачає збільшення відвідуваності вболівальників до 1 мільйону), президент Асоціації пляжного футболу України Сергій Харченко (спонсорство як складова частина маркетингу), медіа-аналітик Світлана Брехаря (дискусія з присутніми про надважливість управління репутацією та іміджем клубу), директор з маркетингу ФК "Шахтар" Юрій Свиридов (власна маркетингова стратегія та способи її реалізації, на конкретних прикладах ФК "Шахтар" поділився досвідом), начальник відділу організації та проведення змагань ПФЛ України Євген Мороз (впровадження ефективних FRM-систем і реалізація фан-проектів), маркетинг-менеджер ПФЛ України Світлана Рибакова (тема: "Тактичні комунікації спортивної організації: маркетинговий інструментарій").
Повідомляється, що найкращим клубом за відвідуваністю у Другій лізі став "Верес" із Рівного. У середньому в першому колі його домашні матчі відвідали 3888 глядачів за гру.
Крім того, після завершення семінару всі учасники отримали сертифікати участі та домовилися знову зустрітися за півроку.