УКР РУС

Маркетинг-директор Шахтаря Свиридов: Хочеться, щоб між Динамо та Шахтарем була боротьба в комерції та маркетингу

27 жовтня 2017 Читать на русском

Керівник департаменту Шахтаря по маркетингу та комунікаціях Юрій Свиридов розповів про маркетинг у футболі та конкуренцію в цій сфері з київським Динамо.

"Іноді здається, що маркетинг і український футбол рухаються паралельними шляхами в протилежному один до одного напрямку. Є проблема, яка полягає в тому, що футбол в більшості випадків в нашій країні не є бізнесом. Власники клубів не інвестують з метою отримання прибутку, а тільки витрачають. Роблять це так, як в дорогих ресторанах, в преміум сегменті. Поки є гроші – щедро платять, коли гроші закінчуються – команди зникають.

Це відбувається тому що клуби не заробляють гроші самостійно, а "сидять" на фінансуванні власників, які в свою чергу "роблять" гроші на інших бізнесах. Власники не прагнуть побудувати з футболу бізнес.

У маркетингу всі процеси обертаються навколо споживача. У футбольному маркетингу – навколо вболівальника. Але до тих пір, поки футбольний клуб не буде розглядатися як самодостатня компанія, яка не тільки витрачає, але і заробляє – маркетинг затребуваним не буде.

Вболівальники Динамо кажуть, що маркетинг Шахтаря кращий, ніж у киян? Якихось особливих позитивних емоцій у мене з цього приводу немає. Хотілося б, щоб між клубами боротьба була не тільки на футбольному полі, але і за його межами: в комерції та маркетингу. Битва брендів, слоганів, клубних кольорів, креативних активацій, рекламних кампаній – цього всього не вистачає. Здорова конкуренція народжує якість, позитивну динаміку і зміни", – цитує Свиридова корпоративний блог компанії СКМ.

ПФЛ запустила платформу для продажу атрибутики клубів Першої та Другої ліг