Шотландський клуб Ейр Юнайтед використав класний рекламний хід, щоб популяризувати свою нову форму, залучивши до презентації екіпірування ефектну модель.
Ініціатором сміливої акції стала компанія онлайн-ставок Bodog, яка вже сім сезонів є титульним спонсором Ейр Юнайтед. Bodog сподівається, що така реклама допоможе просувати бренд клубу, який представляє перший дивізіон Шотландії, а самих гравців надихне на повернення у Прем'єр-лігу.
Перше завдання, яке ставив перед собою спонсор Ейр Юнайтед, вже успішно виконане, адже після сексуальних фото моделі у стилі топлес про скромний шотландський клуб пишуть чи не всі провідні світові ЗМІ.
Дівчина тижня. Сексапільна дружина Валерія Лучкевича, яка проситься у збірну України