УКР РУС

Резонансна реклама "Челсі" для жінок і геїв ?

11 квітня 2013 Читать на русском

Глава департаменту PR "Челсі" Стів Аткінс розповів про рекламну кампанію нової ігрової форми "синіх", яка викликала широкий резонанс у футбольному світі.

У відеоролику напівголі гравці команди облиті яскраво-синьою фарбою. Одна зі студенток факультету "Менеджмент в ігрових видах спорту" бізнес-школи RMA під час сьогоднішньої прес-конференції висловила думку, що така акція може залучити тільки жінок і гомосексуалістів.

"Дурниці ... По-перше, сподобатися всім неможливо. Наше завдання було інше - запам'ятатися, і це, безсумнівно, вдалося. За кілька днів рекламний ролик подивилися вже мільйон людей. Ажіотаж величезний. Жодна подібна кампанія інших клубів не викликала такого галасу. А по-друге, не бачу нічого "​​нечоловічого" ​​... Класичний королівський синій колір, традиційний для "Челсі", красива якісна зйомка. Ми домоглися успіху і пишаємося цим", - сказав Аткінс.