УКР РУС

Лубківський: УЄФА задавав ФФУ питання про ризики з символікою "Газпрому", але не отримав негативної відповіді

21 травня 2018 Читать на русском

Директор з підготовки Євро-2012 в Україні Маркіян Лубківський прокоментував присутність символіки "Газпрому" на рекламі до фіналу ЛЧ в Києві.

На думку Маркіяна Лубківського, вирішувати проблему присутності на банерах фінального матчу Ліги чемпіонів реклами компанії країни-агресора мала ФФУ. Про це він написав на своїй сторінці у Facebook.

"З приводу символіки "Газпрому" на рекламі фіналу Ліги Чемпіонів УЄФА в Києві...

Питання присутності реклами компанії країни-агресора "Газпрому" на банерах фінального матчу Ліги Чемпіонів УЄФА треба було вирішувати ще задовго до самої події.
Зробити це мала Федерація футболу України.

Очевидно, що УЄФА задавала ФФУ запитання, які остання бачить ризики у зв'язку з наявністю в Києві символіки "Газпрому", на що НЕ ОДЕРЖАЛА НЕГАТИВНОЇ ВІДПОВІДІ.

Знаючи УЄФА, інакше й бути не могло.

Ще один приклад непрофесіоналізму і нехтування ризиками з боку ФФУ", – написав він.

Реал – Ліверпуль: які висновки зробить розчарований УЄФА після ситуації з фіналом ЛЧ у Києві