УКР РУС

Генінсон: Моє основне завдання - щоб УПЛ повернулася до базової мети, поставленої перед нею, заробляння грошей для клубів

10 лютого 2016 Читать на русском

Володимир Генінсон, перший і поки єдиний офіційний кандидат у президенти УПЛ, розповів "Футбол 24", з чим йде на вибори.

29 лютого відбудуться вибори президента Прем'єр-ліги. Станом на сьогодні клуби УПЛ офіційно висунули наразі одного кандидата на цей пост - "Зоря" запропонувала кандидатуру колишнього виконавчого директора ФФУ Володимира Генінсона.

"Футбол 24" дізнався, з якою ж програмою перший претендент на посаду президента УПЛ йде на ці вибори.

- Володимире Братиславовичу, як прийшла ідея взяти участь у виборах президента Прем'єр-ліги? Неофіційно запропонував якийсь із клубів? "Зоря"? Чи може запропонував хтось із функціонерів?

- Рішення приймав сам, бачачи катастрофічну ситуацію в нашому футболі. Минув час амбіцій і чвар, зараз потрібно об'єднатися всім клубам і за підтримки ФФУ та УЄФА врятувати український футбол.

- З якою програмою ви йдете на вибори? Що збираєтеся привнести у роботу УПЛ? Що змінити, а що залишити або покращити?

- Моє основне завдання - вибудувати всі процеси таким чином, щоб незабаром дана організація повернулася до базової мети, поставленої свого часу власниками клубів перед Прем'єр-лігою - комерціалізація. Це означає заробляння грошей для клубів за рахунок монетизації телеправ, спонсорських пакетів, інших напрямків комерційної діяльності, що дозволяють привести професійний футбол в Україні до бізнес-моделі.

Коли ми говоримо не про дохідність, а саме про прибутковість професійного футбольного клубу, потрібно розуміти, що лежить в основі успіху, за рахунок чого можна досягти позитивного бізнес-результату - це 5 основних напрямків: прибуток від продажу телеправ, продажу атрибутики, квитків на матчі, спонсорські прибутки та кошти від продажу футболістів. Сума усього вищепереліченого повинна мати позитивне сальдо над витратами клубу.

Моє завдання - не лише представляти інтереси в переговорах з телетрансляторами про отримання доходу для клубів від продажу телеправ чи пошук і залучення спонсорів. Але також і допомогти клубам розвинути і монетизувати напрямки маркетингового характеру, спрямовані на залучення аудиторії на трибуни. А це той досвід, який необхідно запозичувати, в зв'язку з чим, в рамках співпраці з УЄФА, я збираюся організовувати і навчання менеджерського складу українських клубів саме в напрямках комерційної діяльності клубів - що потрібно робити, аби футбол ставав бізнесом, а не виключно дотаційною сферою.

- Будучи у ФФУ, ви транслювали її позицію, що в Прем'єр-лізі навіть зараз має бути 16 клубів. Яка ваша особиста позиція з цього приводу?

- Ну, тут моя особиста точка зору не є ключовою, зараз потрібно робити те, що добре для нашого футболу і те, що підтримує більшість.

Олександр Гапоненко, Футбол 24