УКР РУС

"Динамо" презентувало нового паливного партнера

21 липня 2016 Читать на русском

ФК "Динамо" Київ і мережа АЗС КЛО провели презентацію партнерства.

В конференц-залі стадіону "Динамо" ім. Валерія Лобановського відбулася презентація паливного партнера ФК "Динамо" Київ – компанії КЛО.

Віталій Сівков (перший віце-президент "Динамо" Київ)

– Уже три місяці працюємо з фірмою КЛО, але презентуємо тільки зараз. Це було результатом взаємного руху, розуміння представників клубу та компанії КЛО. Ми багато років вели переговори з іншими представниками паливного ринку, але знайшли взаєморозуміння саме із представниками КЛО. Сподіваємося, що це партнерство буде плідним і корисним для всіх.

Олексій Паламарчук (керівник департаменту маркетингу і реклами ФК "Динамо" Київ)

– Ми дуже швидко знайшли спільну мову. Наш контракт розрахований на сезон, з правом пролонгації на наступний. Ми очікуємо, що співпраця буде взаємовигідною і принесе чимало користі, як клубу, його вболівальникам, так і компанії КЛО. На заправках у вболівальників буде можливість купувати клубну динамівську атрибутику не тільки в Києві, а й по всій Україні. Планується розширювати співпрацю.

Денис Базан (представник компанії КЛО)

– Кожен уболівальник, який купить квиток на наступну гру "Динамо" в чемпіонаті, отримає знижку на наше паливо. Для власників абонементів ми надаємо свою картку, яка дає можливість придбати 200 літрів на місяць зі знижкою. Ми намагаємося зробити так, щоб уболівальники отримували можливість підтримувати клуб і економити при цьому. Партнерство полягає в тому, що компанія КЛО забезпечуватиме клуб "Динамо" паливом. Об'єм палива, який планується виділити за рік – приблизно 300 тисяч літрів.

Після презентації також пройшов товариський матч команд журналістів під керівництвом легенд київського "Динамо" – Володимира Безсонова і Володимира Мунтяна. Також було проведено конкурс, де гравці демонстрували свою майстерність у пробиванні по паливних каністрах. Навіть злива не завадила відбутися футбольному святу.