УКР РУС

Дедишин: Немає формули, як поділять 43 мільйони від "Парі Матч", ми можемо нічого не отримати

26 червня 2015 Читать на русском

Генеральний директор "Карпат" Ігор Дедишин розповів про свої враження від появи нового титульного спонсору Прем’єр-ліги.

"Зараз, наскільки я розумію, немає формули, як будуть ділитись 43 мільйони від "Парі Матч". Я вперше почув інформацію про підписання титульного спонсора на загальних зборах клубів УПЛ. Знаєте, це вже своєрідний тренд в діяльності Прем'єр-ліги: жодного обговорення не було, що ми маємо продати назву чемпіонату і комерційні права. А на яких умовах, у клубів запитали? Не заперечую, комерційна структура під назвою ТзОВ "Прем'єр-ліга", провела велику роботу і в цей складний час, знайшла спонсора, який готовий вкласти в український чемпіонат 2 мільйони доларів. Тому це успіх, досягнення – молодці, вітаю, дякую за плідну роботу на благо українського футболу! Але постає питання: що далі? Бо від того, як пробують розподілити ці кошти, пахне некомпетентністю", - сказав Ігор Дедишин в інтерв’ю "Футбол 24".

"На загальних зборах керівництво ПЛ поставило клуби перед фактом, що ми підписали договір з титульним спонсором - "Парі Матч". Вартість – 2 мільйони доларів на два роки, от і все, користуйтесь. На що Геллер і Клімов (власники "Зорі" і "Чорноморця" відповідно - Прим. авт.) сказали: малувато, краще не розмінюватись на такі незначні кошти і не віддавати нікому назву першості. Вони вважають, що бренд Чемпіонату УПЛ коштує досить дорого. Тому було прийнято рішення провести ще додаткові консультації і переговори, доручили цю місію власнику "Чорноморця". Остаточної згоди на підписання контракту загальні збори так і не дали.  

Що відбувається зараз? Прем'єр-ліга намагається вийти на нас і купити 5 чи 6 рекламних щитів на стадіоні. Кажуть, що готові заплатити нам певну суму за сезон. Відповідаю: нас це не влаштовує. Вони починають в індивідуальному порядку, як сказав Іванов (генеральний директор Прем'єр-ліги Петро Іванов – Прим. авт.) домовлятися з клубами. Але якщо це Прем'єр-ліга, вона заробила гроші для всіх, то давайте ми застосуємо єдиний принцип розподілу цих коштів – якесь рейтингування, продумати, щоб це було всім зрозуміло. А не так ходити, типу "барижнічати": давайте вам стільки-то, а тим - стільки.

А ви бачили договір між "Парі Матч" і Прем’єр-лігою? Я також не бачив, але наскільки мені відомо, є великий обсяг рекламних послуг клубів, які ПЛ вже продала титульному спонсору. Це окрім того, що прописано в регламенті. Наша позиція така: якщо запропонують кошти, що нас влаштують, то ми домовимось, якщо ні – то ні.

Але мабуть правильно було б, щоб всі клуби домовились, як розподілити ці кошти. Якщо всі кошти розподілять однаково – по 1,5 мільйони гривень в рік кожному, нема проблем. Якщо всі клуби вирішать, що це потрібно робити згідно якогось рейтингу, ми також на це підемо. А вони підписали контракт і з клубами не погодили. А тепер треба подивитися договір – які зобов'язання взяла на себе Прем'єр-ліга при виконанні цього контракту. Якщо в тих зобов'язаннях виявиться, що крім того, що записано в регламенті, ще обов'язкові, наприклад, щити по центральній лінії, я хочу подивитися, як Прем'єр-ліга виконає свої зобов'язання перед "Парі Матч", якщо, припустимо, вони не зможуть купити в "Карпат" чи якогось іншого клубу ті щити.

Тоді у "Парі Матч" виникне питання: а для чого ми йшли в Прем'єр-лігу, якщо я міг окремо з клубами домовитися і бути на всіх стадіонах?", - заключив Дедишин.

Повну версію відвертого інтерв’ю з генеральним директором "Карпат" сайту "Футбол 24" читайте найближчими днями.