УЄФА оновив бренд Ліги чемпіонів
УЄФА провів ребрендинг Ліги чемпіонів. Бренд набув нового, більш яскравого вигляду.
Нова концепція візуально виражає перероблене позиціонування бренду Ліги чемпіонів УЄФА. Вона зміцнює базові цінності бренду, якими славиться турнір, і водночас підкреслює провідну роль турніру у футболі, інформує офіційний сайт УЄФА.
УЄФА визначив призові на Лігу чемпіонів 2018/19
Центральне місце в новій візуальній концепції бренду займають з'єднані зірки, взяті із "зоряного м'яча" з логотипу Ліги чемпіонів УЄФА. Концепція передає культові приклади демонстрації видатної техніки і таланту.
УЄФА переглядає брендинг турнірів кожні три роки – перед стартом чергового трирічного комерційного циклу реалізації телевізійних і спонсорських прав. У порівнянні з попередніми оновленнями, новий дизайн робить широкий крок вперед.
УЄФА презентував новий м'яч і гімн Ліги Європи
УЕФА освежил бренд #ЛигаЧемпионов https://t.co/Ln5BhuzAUQ
— UEFA.com на русском (@UEFAcom_ru) 7 червня 2018 р.
Новые цвета
Звездный мяч
Звездный стадион
Как вам? pic.twitter.com/fh7cdWMka5
показати приховати