Шахтар презентував власну лінію fashion-одягу
Шахтар у співпраці з українським дизайнером Віктором Анісімовим представили бренд fashion-одягу "1936".
"Логотипом нового бренда стало оранжеве коло, що підкреслює зв’язок з айдентикою ФК Шахтар. Тестова колекція осінь-зима – 2020/21 складається з 36 моделей (верхній одяг, спортивні костюми, плащі-кімоно, футболки, худі та аксесуари), в тому числі з 19 речей-трансформерів, що легко адаптуються до динаміки сучасного дня й способу життя.
Продаж одягу бренда "1936" стартує 9 листопада в столичному ЦУМі . Першу лінію випущено в лімітованій кількості", – йдеться в повідомленні Шахтаря.
Презентацію відвідали генеральний директор клубу Сергій Палкін, футболісти Шахтаря Віктор Коваленко, Давид Хочолава, Андрій Пятов, Микола Матвієнко, Жуніор Мораєс, Тайсон, Михайло Мудрик, а також асистенти головного тренера Вітор Северіно та Даріо Срна.
"Український Неймар": чому прогрес Мудрика у Шахтарі – неможливий
показати приховати