Хорватія – Англія: гол Перішіча не можна було зараховувати, – екс-арбітр ФІФА

11 липня 23:11 4861 Читать на русском
Хорватія – Англія: гол Перішіча не можна було зараховувати, – екс-арбітр ФІФА
Едуардо Ітурральде Гонсалес / Фото: ФІФА

Колишній арбітр ФІФА Едуардо Ітурральде Гонсалес прокоментував гол, забитий у ворота збірної Англії в півфіналі чемпіонату світу-2018.

Хавбек Хорватії Іван Перішіч зрівняв рахунок у матчі проти Англії в 1/2 фіналу чемпіонату світу-2018.

Хорватія – Англія – відео голів

На думку арбітра екс-ФІФА Едуардо Ітурральде, Перішіч порушив правила в боротьбі з Кайлом Вокером.

"Гол Перішіча не можна було зараховувати через небезпечну гру. Він ногою вдарив по голові Вокера", – цитує його AS.

Нагадаємо, "Футбол 24" проводить текстову онлайн-трансляцію матчу.

ЧС 20181/2 фіналу

Хорватія - Англія: Середа 11 липня 2018

Матч завершено
2 : 1
( осн. час 1 : 1 )
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
17
год
:
15
хв
Маріуполь
17:00
Динамо
Вгадай результат матчу

Новини

Залиште відгук