Футбол в брендах. Меблі для Ібрагімовіча і Юрген Клопп у вигляді лікеру
Ірландський художник Ден Лейдон поділився своїм уявленням про зв'язок між комерційними символами, які ми бачимо в повсякденному житті, і чисто футбольними іменами і поняттями. "Футбол 24" пропонує зацінити його підбірку "I see football everywhere".
Футбол і комерція тісно пов'язані не лише рекламними контрактами. Ірландський художник, а за сумісництвом затятий футбольний уболівальник Ден Лейдон бачить футбол навіть у різних торгових марках, які нас оточують всюди. "Футбол 24" пропонує вашій увазі його підбірку "I see football everywhere".
Ми "гуглимо" результати матчів наших улюблених команд, подробиці трансферів, та все що завгодно. Але варто тільки прибрати з пускового логотипу кілька літер, як звичний для ока "Google", перетворюється в милий серцю вболівальника вигук "Gooool".
Шведи розуміються на меблях. Але якщо девіз знаменитої шведської меблевої компанії звучить "Є ідея - є IKEA", то для Златана Ібрагімовіча актуальним скоріше буде "Є Ібра - є голи". Бомбардир ПСЖ вміє адаптовуватися до гри в різних командах, як і меблі Ікеа, що славляться своєю ергономічністю.
Знамениті італійські шини Pirelli підкорили душу автолюбителів всього світу, як і італійський майстер пасу Андреа Пірло підкорив футбольний світ своєю чудовою грою. Але на відміну від штаб-квартири "Піреллі", яка досі знаходиться у Мілані, Андреа вже давно не радує своєю присутністю в Італії.
Іноді достатньо всього лише однієї літери, щоб шведська компанія-виробник телекомунікаційного обладнання Ericsson перетворилася на прізвище шведського тренера Свена-Йорана Ерікссона. Спеціаліст, можна сказати, теж ніс комунікацію в маси, встигнувши попрацювати в 15-ти клубах і 3-х збірних.
Найбільш близьким не тільки по співзвучності, а й по змісту до футболу виявився логотип відомого виробника спортивного одягу - Puma. У ньому художник вирішив відобразити центрального захисника "Челсі" Курта Зума, який, як і пума на емблемі, вміє здійснювати значні стрибки у верховій боротьбі за м'яч.
Південнокорейська компанія LG Electronics у своєму девізі позначає "Life is Good", що свідчить про позитивний життєвий настрій і оптимізм. Якщо ж придивитися до варіанту Дена Лейдона, то його "LVG" в логотипі явно не вселяє оптимізму. Луї ван Гаал, чиє ім'я часто використовують у вигляді абревіатури, переживає не найкращі часи у Манчестері.
Футбольні асоціації не могли обійтися без паралелей з міцними напоями. Jägermeister - популярний німецький міцний лікер, який цілком органічно поєднується з ім'ям харизматичного німецького тренера Юргена Клоппа. "Jurgenmeister" - саме так художник бачить логотип тренера "Ліверпуля".
P.s. Зверніть увагу на зображення між рогами оленя.
У Британії є досить цікавий продукт під назвою Marmit - це дріжджовий екстракт, який вживається у вигляді спреда на хлібі і має специфічний смак. Сама компанія говорить про свій продукт у рекламному гаслі - "Любити його або ненавидіти". Щось схоже можна сказати і про Рафаеля Бенітеса, якого одні шанують, а інші явно "не переносять". У своїй версії логотипу художник тонко відзначив і походження іспанця, написавши "Iberian Extract", що свідчить про приналежність "продукту" до Піренейського півострова.
Велика американська компанія Del Monte популярна своєю консервованою продукцією, а знаменитий італійський бомбардир Алессандро Дель П'єро, який завершив кар'єру в 2015-му році, має можливість зайнятися бізнесом. Ось і логотип уже готовий.
Ще одна марка спортивного одягу, а саме FILA, потрапила під приціл художника. Цього разу ірландець представив альтернативну версію логотипу міжнародної футбольної організації - FIFA.
Івуарійський потужний нападник "Ман Сіті" Вілфрід Боні напевно був би задоволений такою асоціацією свого прізвища зі світовим брендом електронної техніки SONY.
Гравець мадридського "Реала" і збірної Португалії Пепе знайшов відображення свого прізвища у бренді прохолодних напоїв Pepsi. Але таке порівняння інакше як співзвучністю імені не поясниш, адже цього міцного захисника навряд чи хтось наважиться назвати солодким.
Напевно кожен з нас насолоджувався смаком компактних цукерочок Tic Tac, які зручно поміщалися в кишені і приносили задоволення, як і знаменита "Тікі-така" у виконанні "Барселони".
Fred Perry - британський бренд одягу стилю "casual" має репутацію улюбленого одягу футбольних фанатів по всьому світу. Джон Террі, незважаючи на свої любовні скандали, теж знаходиться в пошані у вболівальників "Челсі". Кумедний зв'язок між брендом одягу і англійським захисником вилився в дане зображення.
Олександр Москаленко, "Футбол 24"
показати приховати