Фанати Шальке завдяки чіпу на футболках зможуть оплачувати покупки на домашньому стадіоні
Німецький Шальке впровадив незвичне ноу-хау на домашніх матчах клубу.
Як повідомляє офіційний сайт Шальке, гельзенкірхенський клуб підписав контракт з онлайн-супермаркетом AllyouneedFresh, реклама якого буде розміщена на рукавах форми.
На рукаві буде розташовуватися спеціальний чіп, за допомогою якого фанати Шальке зможуть оплачувати покупки на домашньому стадіоні "Фелтінс-Арена".
Керівник відділу маркетингу Шальке Александер Джобст заявив, що клуб радий підтвердити AllyouneedFresh як довгострокового партнера з бездоганною репутацією, а також пишається тим, що впровадження інтегрованої функції оплати чіпом вкотре підкреслює позиції Шальке як провідного новатора в Бундеслізі.
Угода між Шальке та компанією розрахована на чотири роки.
Відеопомічник арбітра (VAR). Як працює система відеоповторів майбутнього
показати приховати