Барселона – Алавес: скандальне суддівство чи галас на рівному місці?

29 січня 2018 2381 Читать на русском
Барселона – Алавес: скандальне суддівство чи галас на рівному місці?
Суарес зрівнює рахунок у матчі

Матч Барселона – Алавес в рамках 21 туру Ла Ліги був переповнений спірними епізодами, які багато хто називає справжнім скандалом. Та чи насправді так фатально напомилявся арбітр Іглесіас Вільянуева, з'ясовує "Футбол 24"'.

Арбітр справедливо зарахував гол Суареса

Екс-рефері ФІФА Андухар Олівер, який працює експертом для видання Marca, вважає, що бригада арбітрів на чолі Іглесіасом Вільянуевою слушно зарахувала гол Суареса на 72-й хвилині. У цьому епізоді м'яч по дорозі у сітку воріт влучив у руку Жерара Піке. "Гол Суареса – зарахований справедливо. М'яч потрапив у передпліччя Піке випадково. Це в жодному разі не гра рукою", – оцінює спірний момент Андухар Олівер, який також відзначає, що захисник Барселони намагався уникнути контакту з м'ячем.

Барселона здобула вольову перемогу над Алавесом

Арбітр слушно не призначив пенальті за гру рукою Умтіті

На 88-й хвилині матчу за рахунку 2:1 на користь Барселони трапився епізод, за який футболісти Алавеса були готові розірвати на дрібні шматки арбітра Іглесіаса Вільянуеву та його помічників. М'яч після удару Муніра влучив у руку Умтіті, але чи насправді все так однозначно? Ітуральде Гонсалес, ще один екс-арбітр ФІФА, який допомагає розбирати спірні моменти виданню AS, запевняє, що Вільянуева прийняв правильне рішення, не призначивши пенальті. "Рука Умтіті перебувала у природньому положенні. Захисник Барселони не грав рукою навмисне. Крім цього, Умтіті знаходився занадто близько до Муніра, щоб встигнути прибрати руку", – відзначає Ітуральде.

Погоджується з думкою Ітуральде й Андухар Олівер: "В Умтіті просто не було часу, щоб прибрати руку. Арбітр правильно вчинив, що продовжив гру".

Арбітр помилився, коли не зафіксував офсайд у Алькасера

На 84-й хвилині матчу Ліонель Мессі приніс Барселоні перемогу блискучим ударом зі штрафного, який був призначений за фол на Пако Алькасері. І ось у цьому епізоді Іглесіас Вільянуева та його лайнсмен облажались по повній програмі. Справа в тому, що нападник Барси за мить до падіння перед штрафним майданчиком Алавеса прийняв м'яч, перебуваючи в офсайді. Андухар Олівер та Ітуральде Гонсалес притримуються однієї версії: "Лайнсмен був зобов'язаний сигналізувати положення поза грою".

Арбітр помилився, коли не вилучив з поля Вакасо за фол на Коутінью

Хавбек Алавеса Мубарак Вакасо традиційно для себе провів дуже грубий поєдинок і в одному з епізодів повинен був достроково покинути поле. Ще один іспанський екс-арбітр ФІФА Рафа Герреро у програмі El Chiringuito оцінив фол ганського півзахисника на Філіппе Коутінью, як пряму червону картку. Герреро вважає, що "Вакасо міг серйозно травмувати бразильця, і робив це навмисне".

Володимир Лесько, Футбол 24

Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
15
год
:
40
хв
Шахтар
19:55
Динамо Загреб
Вгадай результат матчу
Залиште відгук